viernes, 5 de mayo de 2017

Solicitud de Jordi Monterde al Patronat.



De: Jordi Monterde Jacas <monti49@hotmail.com>
Enviado: martes, 28 de marzo de 2017 17:27
Para: parcnaturalmm01
Asunto: Re: Autorització reequipament via Gorra Marinera
 
Hola Anna,

Agraeixo el permís  i evidentment ja saps que no faré rés sense la vostra autorització, perquè aniria en primer lloc en contra dels meus principis i el ordre que personalment  defenso ha d'existir a la nostra estimada muntanya de Montserrat.

Per altre banda, et demano que quan et tornis a reunir amb la Subcomissió tècnica, prengueu alguna mesura per tal d'intentar evitar futurs desequipaments,  doncs d'alguna manera les vostres decisions queden desautoritzades pels fets realitzats per part de la gent a qui tan sols els hi agrada les normes i límits  propis. Encara que no és pot provar ja sabem tots  quines persones són les que  promocionen i afavoreixen els  desequipaments per motius varis en vies autoritzades, entre els quals pel que es veu ara, també hi ha motius personals aliens a la escalada.

En el cas de que es tornés a desequipar la via,  jo per la meva banda tornaré a demanar-vos permis i faré finalment el que decidiu vosaltres  per les següents raons:

Perquè m'he compromés publicament  a la pàgina d'internet del Grup Cavall Bernat a reequipar la via sempre que la desequipin, mentres tingui la vostra autorització i les forces m'acompanyin.
- Pel que he vist la roca no ha patit doncs les ànimes dels parabols han estat enfonsades amb martell i no es veuen.
- Tenim la intenció de posar menys expansions.
- Perquè no serè pas jo qui em rendeixi, quan tan sols he seguit les normes posades per l'autoritat competent de la escalada a Montserrat.
-Perquè crec que seria un mal precedent per la escalada a Montserrat, doncs finalment prevaldria la voluntad dels desequipadors.

No sé el que trigaré en muntar la via, doncs en Jordi Tossas que m'ha d'ajudar molt a sovint està d'expedició a l'extranger amb clients o sense, de totes formes tingues la seguretat que quan acabem seràs ràpidament informada.

Si fessiu alguna acció per evitar que aquesta desagradable situació de desequipament anònim es torni a produir, t'agrairia que m'infomessis.

Salutacions cordials


Jordi Monterde 

No hay comentarios:

Publicar un comentario